PROJE HAKKINDA
Çocukların en iyi öğrenme yolu yaparak yaşayarak öğrenmektir. Projemiz dünyamızı nasıl etkilediğimizin farkına varmak ve gelecek nesillere nasıl bir Dünya bıraktığımızı anlamaya dayanır. Amacımız çocukların doğa ile organik bir bağ kurması, problem çözme ve odaklanma yeteneklerinin gelişmesi, araştırma ve öğrenme yetilerinin gelişmesi, daha fazla fiziksel aktivite, öz bakım becerisi kazanma, hayvanları besleme, tohum ekme, bir ağacı büyütme ve sürdürülebilirliği içselleştirmeleridir.
*
The best way for children to learn is to learn by doing. Our project is based on recognizing how we affect our world and understanding what kind of Earth we leave to future generations. Our aim is for children to establish an organic connection with nature, to develop their problem solving and focusing abilities, to develop their research and learning abilities, to gain more physical activity, to gain self-care skills, to feed animals, to plant seeds, to grow a tree and to internalize sustainability.
HEDEFLER
1. Sürdürülebilirlilik ve atık ayrıştırma farkındalığı
2. Geri dönüşüm üretkenliği
3. Tohum ekme bitki bakımı yeteneği
4. Hayvanlara karşı merhamet duygusu gelişimi
5. Toprakta çözülme izlemi
6. Su döngüsü ve yağmur suyundan yararlanma
7. Doğayı keşif ve temizlik ilkesi
8. İşbirlikçi çalışma ve iletişim becerisi
9. Güvenli İnternet ve web2 araçları kullanma becerisi
10. Araştırma, yorumlama ve üretme yetisi kazanma
*
1. Sustainability and waste separation awareness
2. Recycling productivity
3. Seed sowing plant care ability
4. Developing a sense of compassion towards animals
5. Soil dissolution monitoring
6. The water cycle and rainwater utilization
7. The principle of exploring nature and cleaning
8. Collaborative working and communication skills
9. Ability to use secure Internet and web2 tools
10. Gaining the ability to research, interpret and produce
ÇALIŞMA SÜRECI
ŞUBAT
1. Proje genel çalışmaları.
2. Sıfır atık, sürdürülebilirlilik ve atık ayrıştırma
3. Geri dönüşüm tasarımı
MART
1. Tohumdan bitki yetiştirme ve gözlem günlüğü
2. Kompost ve çözülme izlemi
3. Hayvanlarla bir gün. Dostluk ve sorumluluk
NİSAN
1. Yağmur hasadı, su döngüsü keşfi
2. Doğada oyun eğlence
3. Ortak ürün çalışması
*
FEBRUARY
1. Project general studies
2. Zero waste, sustainability and waste separation
3. Recycle design
MARCH
1. Growing plants from seeds and observation diary
2. Compost and thaw monitoring
3. A day with the animals. friendship and responsibility
APRIL
1. Rain harvesting, water cycle exploration
2. Play fun in nature
3. Joint product study
BEKLENEN SONUÇLAR
1. Doğa ile bağ kurma
2. Dostluk, empati, sorumluluk duygu
3. Doğa çalışmaları ile etkili düşünme
4. Bağımsız ve masrafsız su temini sağlama, su döngüsü keşfi
6. Sıfır atık ve geri dönüşüm
7. Doğada denge, çeviklik, kas ve eklem gelişimi
8. Bireysel üretim ve grup çalışması yapma, iletişim ve işbirlikçi çalışma
9. Web2 kullanma, güvenli internet ve teknolojiyi faydalı kullanma
10. Araştırma, yorumlama ve üretme yetisi
*
1. Connecting with nature
2. Friendship, empathy, sense of responsibility
3. Thinking effectively with nature studies
4. Providing independent and inexpensive water supply, water cycle exploration
6. Zero waste and recycling
7. Balance, agility, muscle and joint development in nature
8. Individual production and group work, communication and collaborative work
9. Using Web2, safe internet and beneficial use technology
10. The ability to research, interpret and produce
Sosyal medya;
https://www.instagram.com/dogadedektifleri42/
https://dogadedektifleri42.blogspot.com/?m=1